Marketing internetowy 520-KS2-1MIT
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu Specjalnościowy (przypisać do konkretnego modułu, np.: M_1 lub in.).
Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu
Rok studiów/semestr: Studia drugiego stopnia, rok I, semestr 1
Wymagania wstępne: Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania rynku i Internetu
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 15 godz.
Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny i projekty własne
Formy zaliczenia przedmiotu: egzamin i projekt końcowy
Punkty ECTS 3
Bilans nakładu pracy studenta
- udział w wykładach - 15 godz.
- konsultacje - 2 godz.
- projekt - 25 godz.
- przegląd literatury - 18 godz.
- przygotowanie do egzaminu i egzamin - 15 godz.
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: liczba godzin 20 punkty ECTS 0,8
- o charakterze praktycznym: liczba godzin: 25 punkty ECTS 1
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
1.zna zasady działania instytucji kultury i ma dobrą orientację we współczesnym życiu kulturalnym zwłaszcza w odniesieniu do źródeł internetowych - KA7_WK5
Umiejętności
2.w pogłębiony, innowacyjny sposób wyszukuje, analizuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje informacje pozyskane ze źródeł internetowych KA7_UW1
3.komunikuje się na tematy kulturoznawcze ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, wykorzystując specjalistyczną terminologię, integrować wiedzę z różnych dyscyplin w zakresie nauk humanistycznych i społecznych oraz stosować ją w nietypowych sytuacjach profesjonalnych KA7_UK1
4.aktywnie porozumiewa się z interesariuszami wydarzeń z obszaru kultury za pomocą nowoczesnych kanałów komunikacyjnych KA7_UO2
Kompetencje społeczne
5.organizuje pracę własną i pracę zespołową zmierzając do osiągnięcia efektów przedsiębiorczych KA7_KO3
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny: egzamin uważa się za zdany przy min. 60% pozytywnych odpowiedzi - 50% oceny końcowej
Projekt grupowy: oceniany na podstawie poprawności zastosowanych narzędzi i kreatywności podejścia do problemu. 50% oceny końcowej
Literatura
1. J.Reed, Marketing internetowy, Helion, Gliwice 2012
2. P.Majewski, Czas na e-biznes, Helion, Gliwice 2007
3. G.Vaynerchuk, W market(r)ingu, Słowa i Myśli, Lublin 2015
4.P.Krupa, M.Ossowski, E-mail marketing, Helion, Gliwice 2013
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: