Zachowania komunikacyjne w nowych mediach 520-KS2-2ZNM
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: Obowiązkowy, moduł 7b: Przedmioty specjalizacyjne - komunikowanie w mediach cyfrowych
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki społeczne, nauki o komunikacji społecznej i mediach
Rok/semestr studiów: II rok/3 semestr (studia drugiego stopnia)
Wymagania wstępne: Komunikacja kulturowa, Komunikacja medialna, Antropologia mediów - zakres podstawowy
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30h laboratorium.
Punkty ECTS: 4
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w zajęciach (laboratoriach) - 30 h
Udział w konsultacjach stacjonarnych i/lub online - 3 h
Przygotowanie do zajęć - 14 x 3 h = 42 h
Wykonanie projektu zaliczeniowego - 30 h
Razem: 105 h
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - 33 h/1.25 pkt ECTS
- o charakterze praktycznym - 72 h/2.75 pkt ECTS
W cyklu 2023:
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze strategiami i narzędziami zachowań komunikacyjnych w mediach cyfrowych, badawczymi metodami ich opisu i ich wpływem na obszary współczesnej nauki o komunikowaniu społecznym i mediach oraz najnowszymi trendami w rozwoju metod komunikacji w internecie, mediach społecznościowych, grach online i systemach rzeczywistości wirtualnej w formie praktycznej. Studenci analizują zjawiska i procesy komunikowania w nowych mediach, charakterystykę i specyfikę zachowań komunikacyjnych podmiotów on-line, relacje między osobowością realną i wirtualną. |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: