Język niemiecki cz 3 330-ES1-2GER1
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: lektorat języka niemieckiego; przedmioty kształcenia ogólnego (MK_1)
Wymagania wstępne : brak
Rok studiów/ semestr: II rok/ III semestr
Forma zajęć: ćwiczenia
Liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godz. - ćwiczenia
Punkty ECTS: 2 (50 godz.)
Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w ćwiczeniach: 30 godz.
- przygotowanie do ćwiczeń - 10 godz.
- przygotowanie do zaliczenia - 6 godz.
- udział w konsultacjach - 4 godz.
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
-wymagającymi bezpośredniego nakładu nauczyciela: 34 godz. 1,36
Rodzaj przedmiotu
Wymagania (lista przedmiotów)
Założenia (lista przedmiotów)
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
2GER1_U01 Potrafi przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska, brać udział w debacie na tematy z zakresu dyscypliny naukowej ekonomia i finanse z użyciem specjalistycznej terminologii, właściwie dobierając i weryfikując materiały źródłowe do przygotowania wystąpień KP6_UK1
2GER1_U02 potrafi posługiwać się językiem obcym zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego używając specjalistycznej terminologii z zakresu ekonomii KP6_UK2
2GER1_U03 Potrafi współpracować w grupie. rozwiązywać określone problemy posługując się językiem niemieckim KP6_UO2
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę po III semestrze.
Testy cząstkowe i/ lub semestralne.
Ocena prezentacji, prac pisemnych, aktywności na zajęciach.
Testy uważa się za zaliczone, jeśli student uzyska minimum 51% poprawnych odpowiedzi.
Punktacja, skala ocen:
100% - 90% - bardzo dobry (5.0)
89% - 80% - dobry plus (4.5)
79% - 70% - dobry (4.0)
69% - 60% - dostateczny plus (3.5)
59% - 51% - dostateczny (3.0)
Literatura
LIteratura podstawowa:
Farmache A., Grosser R. et al. (2015): DaF im Unternehmen. Stuttgart: Klett-Verlag.
Braun B., Doubek M. et al. (2013): DaF kompakt. Stuttgart: Klett-Verlag.
Literatura uzupełniająca:
Dreke M., Lind W. (2011): Wechselspiel neu. Interaktive Arbeitsblätter für die Partnerarbeit im Deutschunterricht. Berlin: Langenscheidt.
Dallapiazza R.- M., von Jan E., Blüggel B., Schümann A. (2014): Tangram aktuell. München: Hueber-Verlag.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: