Marketing 330-SPM-1MAR
Studia podyplomowe
Liczba wykładów: 16 godz.
Liczba ćwiczeń: 8 godz.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
MAR_W1 słuchacz zna i rozumie fundamentalne dylematy współczesnego marketingu w odniesieniu do działalności gospodarczej, w tym określające zasady współpracy rynkowej przedsiębiorstw oraz znaczenie rynkowe konsumentów, jako finalnego ogniwa łańcucha wartości SP7_WK2
MAR_U1 słuchacz potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę marketingową do opracowania koncepcji rozwoju przedsiębiorstwa, dobrać oraz zastosować właściwe instrumenty marketingu-mix SP7_UW1
MAR_K1 słuchacz jest przygotowany do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy poprzez wypełnienie oczekiwań klientów oraz wykazywanie postawy kreatywności, innowacyjności oraz przedsiębiorczości w warunkach konkurencji rynkowej SP7_KO2
Kryteria oceniania
Wykłady: test wiedzy
Ćwiczenia: aktywność na zajęciach
Literatura
1. S.Godin, To jest marketing, MT Biznes 2019
2. C.Christensen, Nie licz na szczęście, MT Biznes 2018
3. R.Lieb, J.Szymanski, Content – elementarna cząstka marketingu, Znak 2018
4. M.Jeffery, Marketing analityczny, Helion 2015
5. J.Szczepański, Strategiczny brand marketing, Helion 2015
6. J.Woźniczka, M.Hajdas, W.Kowal, Zarządzanie marketingiem, WUE 2014
7. K.Dziewanowska, A.Kacprzak, Marketing doświadczeń, PWN 2013
8. P.Kotler, M.Kotler, Przez marketing do wzrostu, Rebis 2013
9. N.Martin, Siła przyzwyczajenia, Oficyna a Wolters Kluwer business 2010
10. G.Zaltman, L.Zaltman, Metafora w marketingu, Rebis 2010
11. M.Düssel, Marketing w praktyce, BC.edu 2009
12. P.Fisk, Geniusz marketingu, Oficyna a Wolters Kluwer business 2009
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: