Technologia informacyjna 370-WS1-1AA
Rodzaj przedmiotu - obowiązkowy.
Dziedzina i dyscyplina nauki - dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych; dyscyplina: informatyka
Rok studiów/sem. - rok I/sem. I.
Wymagania wstępne - brak.
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 30 godzin ćwiczeń
Metody dydaktyczne - dyskusja moderowana, metoda problemowa.
Punkty ECTS - 3.
Bilans nakładu pracy studenta - udział w zajęciach 30 godz.
udział w konsultacjach 18 godz.
egzamin 2 godz.
przygotowanie do zajęć 25 godz.
Razem: 75 godzin, co odpowiada 3 pkt ECTS.
Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 50 godzin, co odpowiada 2,0 pkt ECTS, oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 25 godzin, co odpowiada 1,0 pkt ECTS.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA, absolwent zna i rozumie:
-fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji w zakresie dotyczącym prawa związanego z obszarem bezpieczeństwo - KA6_UW2;
UMIEJĘTNOŚCI, absolwent potrafi:
- wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz innowacyjnie wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych - KA6_WK1;
KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do:
- uznawania znaczenia nabytej wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych z zakresu prawa związanego z obszarem bezpieczeństwo (materialnego, ustrojowego i procesowego) - KA6_KK2.
Kryteria oceniania
Ćwiczenia: obserwacja ciągła podczas zajęć, praca w grupach.
Zaliczenie w formie pisemnej (wykonanie zadań na stanowisku komputerowym).
Literatura
ABC MS Office 2016 PL, Adam Jaronicki, 2016;
Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne, Autor:Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo:Helion, Rok wydania: 2015;
Excel 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne, Autor: Krzysztof Masłowski
Wydawnictwo:Helion, Rok wydania: 2015
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: