Język obcy - niemiecki cz.1 380-DS5-1JNI1
Język obcy - niemiecki
Jednostka - Wydział Nauk o Edukacji
Kierunek - Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
Jednolite studia magisterskie
Profil ogólnoakademicki
Studia stacjonarne
Dziedzina nauki – językoznawstwo
Dyscyplina – języki specjalistyczne
I rok/I semestr
Liczba godzin: 30
Forma prowadzenia zajęć: stacjonarnie i zdalnie na platformie Eduportal
5 pkt ECTS
Ogólny nakład pracy studenta: 125 godz. w tym: udział w ćwiczeniach: 30 godz., przygotowanie do zajęć: 46 godz.; przygotowanie do testów: 46 godz., udział w konsultacjach: 3 godz.
Nakład pracy studenta wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela - 33 h = 1,3 pkt ECTS
Nakład pracy studenta o charakterze praktycznym - 92 h = 3,7 pkt ECTS
Zakłada się znajomość języka niemieckiego: słownictwa ogólnego, struktur leksykalnych i gramatycznych na poziomie umożliwiającym podjęcie nauki na na poziomie B2.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Wymagania (lista przedmiotów)
Założenia (lista przedmiotów)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
KA7_WG7
znaczenie i możliwości celowego oraz różnorodnego wykorzystania zabawy w procesie wychowywania i kształcenia dzieci;
KA7_WK8
zagadnienie edukacji międzykulturowej;
sposób weryfikacj:udział w dyskusji i wspólpracy w grupie
Umiejętności: absolwent potrafi:
KA7_UW6
funkcjonalnie posługiwać się pojęciami z zakresu wybranego obszaru wiedzy w zakresie języka obcego
KA7_UK2 poprawnie posługiwać się językiem polskim i obcym oraz wykazywać troskę o kulturę i etykę wypowiedzi własnej, dzieci lub
uczniów; w zakresie języka obcego
KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do:
KA7_KK1 formowania właściwych zachowań i postaw dzieci lub uczniów, w tym wobec kultury i sztuki; w zakresie języka obcego
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę po II semestrze.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: