Język obcy - angielski cz. 1 380-RN1-1JAN1
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: niestacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo
Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia
Rok studiów: I ( semestr I )
Wymagania wstępne:
Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą podjęcie lektoratu na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 24 godzin, w tym zajęcia w sali: 20 godzin, zajęcia zdalne synchroniczne: 4 godziny
Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej
Punkty ECTS: 1
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
- wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje) : 20 godz., punkty ECTS 0,5
- samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 20 godz. punkty ECTS 0,5
W cyklu 2023:
Profil studiów: ogólnoakademicki Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 24 godzin, w tym zajęcia w sali: 20 godzin, zajęcia zdalne synchroniczne: 4 godziny Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Punkty ECTS: 1 |
W cyklu 2024:
Profil studiów: ogólnoakademicki Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 24 godzin, w tym zajęcia w sali: 20 godzin, zajęcia zdalne synchroniczne: 4 godziny Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Punkty ECTS: 1 |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
mieszany: w sali i zdalnie
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
WIEDZA, absolwent zna i rozumie:
- zna elementarną terminologię używaną w pedagogice (KP6_WG1) w kontekście języka obcego
UMIEJĘTNOŚCI, absolwent potrafi:
- samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, korzystając z różnych źródeł w języku obcym (KP6_UW4),
- ma umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów na poziomie językowym B2 (KP6_UK2);
KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do:
- ma świadomość swojego poziomu wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia (KP6_KK1)
- jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, jest zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie (KP6_KO3)
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę.
Literatura
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education
Clare, A., Wilson, JJ. (2011). Speakout Intermediate Student’s Book. Pearson Education Ltd
Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press.
McCarthy, M., O’Dell, F. (1999). English Vocabulary in Use Upper-intermediate & advanced, Cambridge University Press
Vince, M., Emmerson, P. (2013). Intermediate Language Practice with key, Macmillan Education
Vince, M. (2014). First Certificate Language Practice, Macmillan Education
Vince, M. (1994). Advanced Language Practice, Heinemann English Language Teaching, Oxford
Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych:
www.onestopenglish.com (MacMillan), BBC English, www.euronews.net, Zoom in on America, www.linguahouse.com, culture.pl, transom.org, breakingnewsenglish.com, www.oup.com/elt , https://ed.ted.com, https://learningenglish.voanews.com
W cyklu 2023:
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych: |
W cyklu 2024:
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: