Programowanie gier 2D 390-FG1-2PG2D
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: informatyka
Rok studiów, semestr: rok 2, semestr 4
Moduł: kształcenie praktyczne i specjalistyczne
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: laboratorium 45h
Punkty ECTS: 3
Bilans nakładu pracy studenta: Z udziałem nauczyciela akademickiego: laboratorium 45h (1.8 pkt ECTS).
Praca samodzielna: przygotowanie do zajęć w laboratorium komputerowym 27h, udział w konsultacjach 3h (1.2 pkt ECTS).
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Wymagania (lista przedmiotów)
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student
1. Potrafi posługiwać się silnikiem do tworzenia gier Godot
2. Zna koncepcje związane z tworzeniem gier dwuwymiarowych
3. Potrafi tworzyć gry dwuwymiarowe za pomocą silnika Godot
4. Umie posługiwać się językiem angielskim – zgodnie z wymaganiami poziomu B2+ (K_U19);
5. Potrafi samodzielnie wyszukiwać informacje w literaturze i zasobach Internetu, także w językach obcych (K_U16).
6. Potrafi pracować w zespole przyjmując w nim różne role (K_U46).
Kryteria oceniania
Zaliczenie laboratorium odbywa się na podstawie: obecności (dopuszcza się opuszczenie trzech zajęć), prac domowych oraz wykonania końcowego projektu.
Literatura
1. Chris Bradfield - Godot engine game development projects : build five cross-platform 2D and 3D games with Godot 3.0, (ISBN: 978-1-78883-150-5)
2. Ariel Manzur, George Marques - Sams teach yourself Godot engine game development in 24 hours, (ISBN: 978-0-13-483509-9 )
Literatura uzupełniająca:
1. Daniel Shiffman - "The Nature of Code", (ISBN: 978-0985930806)
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: