Seminarium warsztatowe - public relations 430-KS1-2SWP
1.profil studiów: ogólnoakademicki
2.forma studiów: stacjonarne
3.rodzaj przedmiotu: obowiązkowy, moduł 4
4.Dziedzina nauk społecznych, dyscyplina nauk o poznaniu i komunikacji społecznej
5.rok / semestr studiów: II r. I st, semestr 4
6.wymagania wstępne: Podstawy marketingu, Podstawy reklamy i public relations
7.liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin laboratorium
8.metody dydaktyczne: dyskusja z wykorzystaniem różnych źródeł wiedzy, prezentacja i analizy przypadków, opracowanie i prezentacje tematyczne studentów.
Punkty ECTS: 2
Bilans nakładu pracy studenta :
- laboratorium 30 godz.
- realizacja własnych projektów ćwiczeniowych - 18 godz.
- udział w konsultacjach - 2 godz.
ŁĄCZNY nakład pracy studenta w godz. 50
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
1. wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin 32; punkty ECTS 1,28
2. o charakterze praktycznym - liczba godzin 48; punkty ECTS 1,92
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
KA6_WG3 Student zna i rozumie podstawową terminologię kulturoznawczą i antropologiczną w języku polskim i w wybranym języku obcym
KA6_UW3 Student posiada umiejętność sformułowania problemu badawczego w zakresie public relations, przeprowadzenia analizy marketingowej
KA6_UK4 Student nabywa umiejętności dotyczące wystąpień publicznych na forum grupy, wykorzystując formę prezentacji multimedialnej
KA6_UW5 Student jest w stanie stworzyć koncepcję i program działań w zakresie public relations, które stanowią kreatywne rozwiązanie zdiagnozowanych problemów badawczych
KA6_KK1 Student jest gotów do wykorzystywania posiadanej przez siebie wiedzy i posiadanych umiejętności, rozumie potrzebę ustawicznego rozwoju zawodowego
Kryteria oceniania
Łączna ocena ze zrealizowanych ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz aktywności podczas zajęć
Nieobecności na ćwiczeniach: - dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione nieobecności na ćwiczeniach (4 godz. dydaktyczne); nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczane na konsultacjach
Literatura
Literatura podstawowa
• Olędzki J. (red.) Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 2010
• Budzyński W., Public relations, strategia i nowe kierunki kształtowania wizerunku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008
• Rozwadowska B., Public relations Teoria Praktyka Perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2009
• Murdoch.A., Język public relations. Jak promować firmę, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2000
Literatura uzupełniająca
• Olędzki J., Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 2011
• Budzyński W., Public relations Strategia i nowe techniki kształtowania wizerunku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008
• Borkowski I., Stasiuk-Krajewska K. (red.), Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2012
• Szyfter J.P., Public relations w Internecie, Wydawnictwo ONE Press, Gliwice 2005
W cyklu 2022:
Literatura uzupełniająca |
Uwagi
W cyklu 2022:
W semestrze letnim 2021/2022 zajęcia do dn.03.04.2022 są prowadzone w systemie zdalnym na platformie eduportal.uwb.edu.pl |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: