Język angielski- lektorat 440-SS2-1JAN2
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo
Poziom kształcenia: studia drugiego stopnia
Rok studiów: I ( semestr I)
Wymagania wstępne: Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą podjęcie lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR
Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin, w tym 22 godz. zajęć w sali oraz 2 godz. zajęć zdalnych synchronicznych i 6 godz. zajęć zdalnych asynchronicznych
Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, metoda heurystyczna, metoda problemowa, dyskusja moderowana (w ramach ćwiczeń, również w ramach konsultacji), praca w zespole.
Punkty ECTS: 2
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
- wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne synchroniczne, egzamin) : 45 godz., punkty ECTS 1,8
- samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 5 godz. punkty ECTS 0,2
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu lektoratu student:
KP7_UK6 potrafi się porozumiewać w języku obcym nowożytnym
na poziomie B2+
KP7_UK7 potrafi czytać ze zrozumieniem teksty socjologiczne
w języku obcym oraz komunikować się w języku obcym
z wykorzystaniem terminologii socjologicznej
KP7_KR3 ma świadomość znaczenia kompetencji językowych
i konieczności z korzystania z publikacji zagranicznych
Kryteria oceniania
Przedmiot kończy się egzaminem ustnym.
W zależności od obowiązujących regulacji, zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia końcowego lub egzaminu końcowego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, także w formie testu na internetowej platformie edukacyjnej.
Literatura
https://www.researchgate.net/publication/264800355_What_is_sociology
Blundell, J, 2016. Cambridge IGCSE® Sociology Coursebook, Cambridge University Press
Olsen, A. E., 2016 . Academic Vocabulary. Fifth edition. Pearson Education Inc., London
Ludbrook, G., 2014. English for International Social Work. Cafoscarina, Venezia.
http://www.globalresearch.ca/child-poverty-unemployment-homelessness-the-role-of-social-workers-in-america/5372462
https://academy.amnesty.org/learn/course/115/play/2745:174/module-1
http://cec.vcn.bc.ca/cmp/modules/cla-int.htm
http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
linguahouse.com
breakingnewsenglish.com
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: