Zarządzanie wiedzą i style uczenia się 450-SPL-1ZWU
Profil kształcenia: ogólnoakademicki
Forma studiów: podyplomowe
Przedmiot: obowiązkowy
Dziedzina: nauki społeczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów: 1
Forma zajęć: 5 godzin wykładów i 3 godziny ćwiczeń
Metody dydaktyczne: wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych,
dyskusja w grupie, zajęcia warsztatowe.
Bilans nakładu pracy studenta: 25 h
Punkty ECTS: 1
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
SP7_WG06 Zna istotę zarządzania wiedzą i zna style efektywnego przyswajania wiedzy
SP7_UU01 Potrafi rozpoznawać style efektywnego uczenia się, aby poprawiać efektywność wykonywanej pracy
SP7_KK03Jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy i poszukiwania w niej sposobów służących rozwiązywaniu istniejących i nowych problemów płacowych, kadrowych i interpersonalnych
Kryteria oceniania
Ocena na podstawie dyskusji podczas ostatnich zajęć.
Studentom zadawane są pytania problemowe związane z przekazywanymi treściami, wokół których prowadzą dyskusję. Aktywność w dyskusji decyduj o zaliczeniu przedmiotu.
Literatura
Literatura podstawowa:
Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński, Zarządzanie wiedzą. Podręcznik akademicki, Wyd. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008
R. Linksman, W jaki sposób szybko się uczyć?, Wyd. Świat Książki, Warszawa 2005.
Literatura uzupełnijąca
Kayes, A. B., Kayes, D. C., Kolb, A. Y. and Kolb, D. A. (2004). The Kolb team learning experience: Improving team effectiveness through structured learning experiences. Boston, MA: Hay Resources Direct.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: