Marketing partnerski 450-ZN1-2XMPA
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: niestacjonarne
Rodzaj przedmiotu Specjalnościowy; Moduł 5
Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki społeczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr: Studia pierwszego stopnia, rok II, semestr 4
Wymagania wstępne: Marketing
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 9 godz., ćwiczenia 9 godz.
Metody dydaktyczne:
- wykład w formie tradycyjnej i zdalnej (wirtualne spotkanie), z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań i dzielenia się własnymi spostrzeżeniami w trakcie wykładu,
- ćwiczenia w formie tradycyjnej z wykorzystaniem analiz studiów przypadków, zadań grupowych, dyskusji w grupie, referaty/prezentacje Studentów,
Formy zaliczenia przedmiotu: wykład - egzamin, ćwiczenia - projekt końcowy składający się z dwóch prezentacji tematycznych
Punkty ECTS 2
Bilans nakładu pracy studenta:
udział w wykładach: 9 h
udział w ćwiczeniach 9 h
udział w konsultacjach 4 h
przygotowanie do zajęć 9 h
przygotowanie projektu końcowego 10 h
przygotowanie do zaliczenia 9 h
Wskaźnik ilościowy:
- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela akademickiego: 22 godzin - 0,88 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
3MPA_WG01 Ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę
na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych w odniesieniu do marketingu partnerskiego (KA6_WG1) - egzamin
MPA_WK01 Student ma elementarną wiedzę o rodzajach relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, poznaje modele opisujące relacje partnerskie (KA6_WK4) - egzamin
MPA_UW01 Potrafi pozyskiwać dane do analizowania stosowanych przez podmioty gospodarcze programów lojalnościowych i tworzenia własnych propozycji w tym zakresie (KA6_UW2) - case study, prezentacja/projekt
MPA_UK01 Potrafi przygotować prezentacje multimedialne poświęcone zagadnieniom z zakresu marketingu partnerskiego, właściwie dobierając do tego materiały źródłowe (KA6_UK1) - case study, prezentacja/projekt
MPA_KK01 Jest przygotowany do udziału w opracowywaniu projektów z zakresu programów lojalnościowych (KA6_K01) - case study, projekt
Kryteria oceniania
Przedmiot kończy się egzaminem pisemnym. Zalicza uzyskanie 51% punktów możliwych do zdobycia. Aby przystąpić do egzaminu konieczne jest uzyskanie zaliczenia z ćwiczeń.
Ćwiczenia zaliczane są na podstawie punktów uzyskanych z przygotowanych projektów, zadań rozwiązanych w grupach i aktywności na zajęciach. Na zaliczenie ćwiczeń niezbędne jest uzyskanie 51 % punktów możliwych do zdobycia.
Literatura
LITERATURA PODSTAWOWA:
1. E.Flejterska [et al.], Marketing partnerski: wybrane problemy, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008
2. J.Otto, Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H.Bck, Warszawa 2004
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
3. M.Tesławski, Lojalność konsumenta: jak budować trwałe relacje z klientem, Helion, Gliwice 2012
4. Zarządzanie wartością klienta: pomiar i strategie, (red.) B.Dobiegała-Korona, T.Doligalski Poltext, Warszawa 2010
5. P.Kwiatek, Programy lojalnościowe, Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków, 2007
6. M.Godson, Relationship marketing, Oxford University Press, Oxford 2013
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: