E-commerce 450-ZN1-3SECO
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: niestacjonarne
Rodzaj przedmiotu:Moduł specjalizacyjny_ 2 Zarządzanie sprzedażą
Dziedzina nauk społecznych
Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Wymagania wstępne: znajomość zagadnień z technologii informacyjnej
Rok studiów/semestr: 3 rok/semestr 5
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: ćwiczenia 18 godzin
Metody dydaktyczne: Ćwiczenia angażujące studentów do pracy w formie prezentacji multimedialnych
- konsultacje indywidualne z wykorzystaniem USOSSmaila
Punkty ECTS: 2
Bilans nakładu pracy studenta Rodzaj aktywności studenta Liczba godzin
Udział w ćwiczeniach 18
Przygotowanie do zajęć (wykonanie prezentacji multimedialnej) 30
Udział w konsultacjach 2
Razem: 50
Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela Liczba godzin: 18 Punkty ECTS: 0,72
o charakterze praktycznym Liczba godzin: 18 Punkty ECTS: 0,72
W cyklu 2022:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
3SECO _W01 Zna standardowe narzędzia informatyczne gromadzenia, analizy i prezentacji danych ekonomicznych i społecznych
Z1_W07
UMIEJĘTNOŚCI
3SECO _U01 Potrafi wykorzystać zasoby baz danych pozyskiwanych z systemów informatycznych i sieci Internet i stosuje właściwe techniki z wykorzystaniem właściwego oprogramowania
Z1_U02
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
3SECO _K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę stałego uczenia się, ze względu na dynamikę procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych
Z1_K01
3SECO _K02 Potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Z1_K06
Kryteria oceniania
- ćwiczenia angażujące studentów do pracy w formie prezentacji multimedialnych
Formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie na ocenę na podstawie wykonanej pracy w formie prezentacji multimedialnej
Literatura
LITERATURA PODSTAWOWA:
1. P. Karwatka i in., Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013
2. L. Kępa, P. Tomasik, S. Dobrzyński, Bezpieczeństwo systemu e-commerce, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
1. Dave Chaffey , Digital Business i E-Commerce Management, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016
2. L. Ullman , E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011
W cyklu 2022:
LITERATURA PODSTAWOWA: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: