Merchandising 450-ZN1-3SMER
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Niestacjonarne
Moduł: M_6
Rok studiów: 3, Semestr: 5
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 9 godzin wykład
9 godzin ćwiczenia
Wymagania wstępne: Podstawy marketingu
Metody dydaktyczne:
- wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań w trakcie wykładu,
- studia przypadku
- projekty grupowe studentów
Punkty ECTS 2
Bilans nakładu pracy studenta :
- wykład 9 godz.
- ćwiczenia 9 godz.
- realizacja własnych projektów ćwiczeniowych - 16 godz.
- studiowanie literatury - 6 godz.
- udział w konsultacjach - 2 godz.
- przygotowanie do egzaminu - 7 godz.
- egzamin - 1 godz.
ŁĄCZNY nakład pracy studenta w godz. 50
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
1. wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin 21; punkty ECTS 0,84
2. o charakterze praktycznym - liczba godzin 25; punkty ECTS 1,00
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
ZS1-3SMER_W01 Student ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji handlowych oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych KA6_WG1
ZS1-3SMER_W02 Posiada elementarną wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami handlowymi w skali krajowej, międzynarodowej, międzykulturowej KA6_WK4
UMIEJĘTNOŚCI
ZS1-3SMER_U01 Student potrafi wykorzystywać zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i marketingu w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów w pracy zawodowej w handlu i usługach KA6_UW3
ZS1-3SMER_U02 Wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i marketingu do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania KA6_UW4
ZS1-3SMER_U02 Potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu KA6_UW5
KOMPETENCJE
ZS1-3SMER_K02 Wykazuje postawę kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej KA6_K02
Kryteria oceniania
Wykład: egzamin pisemny formie zdalnej
Kryteria oceny:
50-60 pkt dst
61-70 pkt dst +
71-80 pkt db
81-90 pkt db +
91-100 pkt bdb
Ćwiczenia: zaliczenie na ocenę na podstawie prac indywidualnych, grupowych i aktywności.
Nieobecności na ćwiczeniach: - dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione nieobecności na ćwiczeniach (4 godz. dydaktyczne); nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczane na konsultacjach (w przypadku 30h ćwiczeń lub jedna w przypadku 15 h ćwiczeń);
Dodatkowo Student ma moliwo uzyskania 50% kocowej oceny na podstawie aktywnoci podczas wykladów
Literatura
1. Borusiak B., Merchandising, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2009.
2. Binsztok A., Zuzański T.,Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Onepress, Gliwice 2016.
3. Witek L., Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2007.
Literatura uzupełniająca:
1. Morgan T., Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu, Wydawnictwo Arkady, Warszawa 2008.
2. Diamond J., Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej.
One Press, Warszawa 2007.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: