Badania marketingowe 450-ZS1-1BMA
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: Kierunkowy; Moduł 4
Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu
Rok studiów/semestr: Studia pierwszego stopnia, rok I, semestr 2
Wymagania wstępne: Marketing
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: wykład: 15 godzin, ćwiczenia 30 godzin
Metody dydaktyczne:
- podające: wykład z wykorzystanie prezentacji w Power Point z elementami dyskusji angażującej studentów do zadawania pytań
- ćwiczeniowe: Projekty/prezentacje w formie opracowań zespołowych, zadania grupowe, analiza studium przypadku, dyskusja
Z uwagi na ograniczenia wynikające z pandemii Covid zajęcia w roku akademickim 2020/2021 prowadzone są zdalnie z wykorzystaniem MS Teams i platformy Blackboard.
Liczba punktów ECTS: 5 (125 godz. )
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach- 15
Udział w ćwiczeniach - 30
Przygotowanie do ćwiczeń i wykonanie zadań - 48
Udział w konsultacjach - 15
Przygotowanie do wykładów i egzaminu - 15
Egzamin końcowy -2
Łączny nakład pracy studenta w godz.: 125
Wskaźniki ilościowe:
Liczba godzin wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela - 62h; 2,48 ECTS Liczba godzin o charakterze praktycznym 63 h; 2,52 ECTS
W cyklu 2022:
Profil studiów: Ogólnoakademicki Forma studiów: Stacjonarne Rodzaj przedmiotu: Kierunkowy; Moduł 4 Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu Rok studiów/semestr: Studia pierwszego stopnia, rok I, semestr 2 Wymagania wstępne: Marketing Liczba godzin zajęć dydaktycznych: wykład: 15 godzin, ćwiczenia 30 godzin Metody dydaktyczne: - podające: wykład z wykorzystanie prezentacji w Power Point z elementami dyskusji angażującej studentów do zadawania pytań - ćwiczeniowe: Projekty/prezentacje w formie opracowań zespołowych, zadania grupowe, analiza studium przypadku, dyskusja Liczba punktów ECTS: 5 (125 godz. ) Bilans nakładu pracy studenta: Udział w wykładach- 15 Udział w ćwiczeniach - 30 Przygotowanie do ćwiczeń i wykonanie zadań - 48 Udział w konsultacjach - 15 Przygotowanie do wykładów i egzaminu - 15 Egzamin końcowy -2 Łączny nakład pracy studenta w godz.: 125 Wskaźniki ilościowe: Liczba godzin wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela - 62h; 2,48 ECTS Liczba godzin o charakterze praktycznym 63 h; 2,52 ECTS |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
1BMA_WG1 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych KA6_WG1
UMIEJĘTNOŚCI
1BMA_UW2 potrafi pozyskiwać dane do analizowania i prognozowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (w tym: gospodarczych, prawnych, kulturowych, politycznych) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu KA6_UW2
Kryteria oceniania
Metody:
Wykład - zaliczenie testu końcowego
Ćwiczenia: zaliczenie testu w formie zadania grupowego, wykonanie studium przypadku i projektów
Kryteria:
Wykład- uzyskanie min 51% punktów możliwych do zdobycia z testu końcowego oraz uzyskanie pozytywnej oceny z ćwiczeń.
Ćwiczenia: - uzyskanie min 51% punktów możliwych do zdobycia z następujących aktywności: Projekty/prezentacje w formie opracowań zespołowych, zadania grupowe, analiza studium przypadku, dyskusja
Literatura
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
1. K.Mazurek-Łopacińska (red.), Badania marketingowe, PWE, Warszawa 2008
2. D.Maison (red.), Badania marketingowe, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
3. S.Kaczmarczyk, Badania marketingowe - podstawy metodyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
W cyklu 2022:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. K.Mazurek-Łopacińska (red.), Badania marketingowe, PWE, Warszawa 2008 2. D.Maison (red.), Badania marketingowe, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 3. S.Kaczmarczyk, Badania marketingowe - podstawy metodyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011 4. G.A.Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002 5. Z.Kędzior, Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1996 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: