Techniki sprzedaży 450-ZS1-2STSP
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: 5b - Przedmiot specjalnościowy
Dziedzina: nauki społeczne; Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr: II rok/ trzeci semestr
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń.
Punkty ECTS: 3
Metody dydaktyczne:
- wykład i ćwiczenia
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach – 15 godz.
Udział w ćwiczeniach – 15 godz.
Przygotowanie do ćwiczeń– 15 godz.
Udział w konsultacjach – 4 godz.
Przygotowanie do egzaminu – 25 godz.
Egzamin – 1 godz.
ŁĄCZNY nakład pracy studenta: 75 godzin
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela – 35 godz., 1,4 ECTS.
o charakterze praktycznym: 10 godz., 0,4 ECTS
W cyklu 2022:
Profil studiów: Ogólnoakademicki |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
2STSP_WG01 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach technik sprzedaży oraz relacjach rynkowych (KA6_WG1)
2STSP_WK01 ma podstawową wiedzę o relacjach zachodzących pomiędzy organizacjami w skali krajowej i międzynarodowej (KA6_WK4)
2STSP_UW01 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów z zakresu technik sprzedaży, stosując różne narzędzia oraz odpowiednie metody (KA6_UW4)
2STSP_UW02 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu w aspekcie technik sprzedaży (KA6_UW5)
2STSP_UO01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role (KA6_UO1)
Kryteria oceniania
Przedmiot kończy się egzaminem pisemnym. Aby przystąpić do egzaminu należy zdobyć zaliczenie z ćwiczeń.
Punktacja na zaliczenie wykładu:
91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra
81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus
71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra
61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus
51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna
Literatura
1. Ch.Futrell, Nowoczesne techniki sprzedaży, Oficyna a Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
2. Proces i techniki sprzedaży na rynku dóbr trwałych, (red.) H.Mruk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011.
3. R.Moulinier, Techniki sprzedaży, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
Literatura uzupełniająca:
4. Ch.Gardner, Sztuka sprzedaży, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2006.
5. E.Bendremer, Skuteczne techniki telemarketingu, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2005
6. M.Dixon, B.Adamson, The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation Penguin Books, New York 2011
W cyklu 2022:
literatura |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: