Promocja w handlu 450-ZS1-3SPWH
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: specjalizacyjny
Moduł: 5b
Rok studiów /semestr: Studia 1 stopnia, rok III, semestr 6
Wymagania wstępne: brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć wykład - 15 h, ćwiczenia- 30 h,
Metody dydaktyczne: wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych i elementami dyskusji angażującej studentów do aktywnego udziału w wykładzie i zadawania pytań,
ćwiczenia - prezentacje/ projekty zespołowe, dyskusja, studium przypadku. zadania grupowe
Punkty ECTS 4 (100 punktów)
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach - 15 godz.
Przygotowanie się do wykładu - 6 godz.
Podejście i i przygotowanie się do egzaminu - 10 godz., w tym 2 godz na egzamin
Udział w ćwiczeniach - 30 godz.
Przygotowanie do ćwiczeń i wykonanie zadań - 31 godz.
Konsultacje - 8 godz.
Wskaźniki ilościowe:
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela- 55 godz. ECTS 2,2 ;
nie wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela 45 h, ECTS – 1,8.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
3SPWH_WG1 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych KA6_WG1
3SPWH_WK4 posiada elementarną wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w skali krajowej, międzynarodowej, międzykulturowej KA6_WK4
Umiejętności
3SPWH_UW4 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania KA6_UW4
3SPWH_UW5 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu KA6_UW5
3SPWH_U01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role KA6_U01
Kompetencje
3SPWH_K02 wykazuje postawę kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej KA6_K02
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne:
wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych i elementami dyskusji angażującej studentów do aktywnego udziału w wykładzie i zadawania pytań,
ćwiczenia - prezentacje/ projekty zespołowe, dyskusja, studium przypadku. zadania grupowe
Kryteria oceniania:
Wykład - zaliczenie egzaminu w formie testu oraz uzyskanie pozytywnej oceny z ćwiczeń
Ćwiczenia - uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia obejmujących aktywności ćwiczeniowe (prezentacje/ projekty zespołowe, studium przypadku. zadania grupowe).
Student zalicza ćwiczenia gdy ma max 2 nieobecności. Pozostałe powinny być odpracowane na konsultacjach.
Literatura
1.M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2012.
2.Marketing w handlu, pod red. G. Rosy, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009.
3.Komunikacja marketingowa, red. nauk. A. Bajdak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013.
4.J. W .Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013
5.Komunikacja rynkowa, red. nauk. B. Pilarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: