Marketing międzynarodowy 450-ZS2-2MMN
Profil studiów ogólnoakademicki
forma studiów stacjonarne,
rodzaj przedmiotu kierunkowy,
dziedzina i dyscyplina nauki ekonomia, zarządzanie
rok studiów 2, semestr 3,
wymagania wstępne: ogólna wiedza rynkowa
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć 15 godzin wykładu i 30 godzin ćwiczeń,
Metody dydaktyczne:
- wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań oraz dyskusji w trakcie wykładu,
- ćwiczenia: angażujące studentów do pracy grupowej w formie projektu, prezentacje multimedialne, studia przypadku
Liczba godzin:Udział w wykładach 15
Przygotowanie się do wykładu 12
Przygotowanie do egzaminu końcowego 11
Udział w ćwiczeniach 30
Przygotowanie do ćwiczeń 12
Zapoznanie się z literaturą 35
Przygotowanie projektów na ćwiczenia 25
Udział w konsultacjach 10
Punkty ECTS: 6
W cyklu 2022:
Profil studiów ogólnoakademicki Liczba godzin: Udział w wykładach 15 Punkty ECTS: 6 |
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
ZMMN_W01 ma wiedzę na temat różnych rodzajów więzi społecznych istniejących w ramach organizacji oraz o występujących między nimi prawidłowościach w kontekście aktywności marketingowej, a także ma pogłębioną wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych na rynkach międzynarodowych KA7_WG4
ZMMN_U01 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu marketingu do proponowania rozwiązań
i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów w ujęciu międzynarodowym KA7_UW6
ZMMN_K01 wykazuje postawę kreatywności w podejmowanej aktywności rynkowej w ujęciu międzynarodowym KA7_K03
Kryteria oceniania
Wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań oraz dyskusji w trakcie wykładu,
Ćwiczenia: angażujące studentów do pracy grupowej w formie projektu, prezentacje multimedialne.
Formy zaliczenia przedmiotu:
- ćwiczenia: zaliczenie na ocenę na podstawie aktywności na zajęciach oraz jakości realizowanych projektów
- egzamin końcowy pisemny, do którego dopuszczeni zostaną jedynie studenci posiadający zaliczenie z ćwiczeń
Literatura
1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011
2. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008
3. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005
4. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010
W cyklu 2022:
Literatura podstawowa: Literatura uzupełniająca: |
Uwagi
W cyklu 2022:
W okresie od 7 stycznia do 6 lutego 2023 r. zajęcia dydaktyczne odbywają się z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość przy użyciu platformy eduPortal w formie synchronicznej (wirtualne spotkanie) oraz asynchronicznej (tj. e-learningu, jako zajęcia bez bezpośredniego udziału nauczycieli). |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: