Superwizja autorskich warsztatów 480-SS1-2SAW1
profil studiów - ogólnoakademicki
forma studiów - stacjonarne
rodzaj przedmiotu - fakultatywny
dziedzina i dyscyplina nauki - socjologia
rok studiów/semestr - III rok, 4 semestr
wymagania wstępne - brak
liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 30
metody dydaktyczne - praca warsztatowa
punkty ECTS - 3
Bilans nakładu pracy studenta:
30 godzin - obecność na zajęciach
4 godzin - udział w konsultacjach;
1 godz. udział w zaliczeniu
30 godzin - przygotowanie do zajęć;
16 - przygotowanie do zajęć i zaliczenia
Wskaźniki ilościowe:
- godziny wymagające udziału nauczyciela 35 godzin = 1,3 ECTS
- samodzielna praca studenta: 46 godzin = 1,7 ECTS
łącznie 81 godz. = 3 ECTS
W cyklu 2023:
profil studiów - ogólnoakademicki |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
KP6_UW8 student_ka potrafi identyfikować problemy społeczne wybranej
zbiorowości / grupy oraz analizować, oceniać i proponować ich
rozwiązania
KP6_WG1 student_ka zna i rozumie definicje najważniejszych terminów
socjologicznych, potrafi wskazać specyficzne problemy podejmowane przez socjologię
KP6_KO1 jest zdeterminowany w kierunku potrzeby udoskonalania
swoich umiejętności społecznych
KP6_KO2 jest otwarty na pracę w grupie, potrafiąc przyjmować w niej
różne role. dostrzega potrzebę kreatywnego kierowania
zespołem ludzkim
Efekty są zweryfikowane poprzez realizację autorskiego warsztatu.
Kryteria oceniania
Wszyscy uczestnicy otrzymują ocenę w formie informacji zwrotnej zarówno od prowadzącej, jak i od grupy.
Ocenianie oparte jest o analizę takich elementów warsztatu jak:
- facilitacja dyskusji
- realizacja warsztatu w oparciu o cykl Kolba i na podstawie opracowanego scenariusza
- przygotowanie się do warsztatu (materiały pomocnicze, poprawiony scenariusz)
- osiągnięcie celu szkolenia.
Literatura
A. Kolb, D. Kolb, "Uczenie na podstawie doświadczania", Poznań 2022
J. Matras, R. Żak, "Podręcznika pracy trenera". PWN 2022
S. Jarmuż, T. Witkowski, "Podręcznik trenera", Biblioteka Moderatora 2004.
M. Łaguna, „Szkolenie” Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004
M. Silberman, „Metody aktywizujące w szkoleniach” Oficyna Ekonomiczna 2004.
N. P. Alexander „Udane szkolenie”, Jedność, 2007.
A. Kirby, „Gry szkoleniowe”, Wolters Kulwer 2011
W cyklu 2023:
A. Kolb, D. Kolb, "Uczenie na podstawie doświadczania", Poznań 2022 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: