Threats to the international security in the MENA 490-ERS-1TIS
Profil studiów - ogólnoakademicki.
Forma studiów - stacjonarne.
Rodzaj przedmiotu - obowiązkowy.
Dziedzina i dyscyplina nauki - nauki społeczne, stosunki międzynarodowe.
Rok studiów/sem. - rok III/sem. 1.
Wymagania wstępne - brak.
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć - 15 godzin ćwiczeń.
Metody dydaktyczne - dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa.
Punkty ECTS - 6.
Bilans nakładu pracy studenta - udział w zajęciach 15 godz., przygotowanie do zajęć 125 godz., udział w konsultacjach związanych z zajęciami 10 godz. Razem: 150 godzin, co odpowiada 6 pkt ECTS.
Wskaźniki ilościowe - nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 25 godz., co odpowiada 1 pkt ECTS oraz nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela 125 godz., co odpowiada 5 pkt ECTS.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Ćwiczenia
zaliczenie końcowe - aktywność na zajęciach + zaliczenie ustne
W zależności od obowiązujących regulacji, zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia końcowego lub egzaminu końcowego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Literatura
Baylis, J., Wirtz, J. J., & Johnson, J. L. (Eds.). (2022). Strategy in the contemporary world. Oxford University Press.
Kim, W., & Sandler, T. (2020). Middle East and North Africa: terrorism and conflicts. Global Policy, 11(4), 424-438. https://doi.org/10.1111/1758-5899.12829
Qurtuby, S. A., & Aldamer, S. (2021). Terrorism and Counterterrorism in Saudi Arabia. Contemporary Review of the Middle East, 8(1), 56-76. https://doi.org/10.1177/2347798920976286
Ghannam, J. (2011). Social Media in the Arab World: Leading up to the Uprisings of 2011. Center for international media assistance, 3(1), 1-44.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: