Analiza danych internetowych 510-IS2-2ADI-22
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki ścisłe i przyrodnicze,
informatyka
Rok studiów / semestr: 2 / 3
Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów): brak
Wykład: 15 Laboratorium: 15
Metody dydaktyczne: Materiały dydaktyczne są opracowane w formacie slajdów pdf i prezentowane w trakcie wykładów. Instrukcje laboratoryjne są udostępniane studentom na każdych zajęciach. Przewidziane są także konsultacje.
Punkty ECTS: 3
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w zajęciach:
- wykład 15h
- laboratorium 15h
Zapoznanie z literaturą: 12h
Sprawozdania, raporty z zajęć, prace domowe: 10h
Przygotowanie do kolokwium: 4h
Przygotowanie do egzaminu: 6h
Czas trwania egzaminu: 2h
Udział w konsultacjach: 10,5h
Wskaźniki ilościowe:
- nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 42,5h, 1,7 ECTS
- nakład pracy studenta, który nie wymaga bezpośredniego udziału nauczyciela: 32h, 1,3 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty uczenia się w ramach realizacji przedmiotu:
Zna podstawowe metody analizy danych internetowych. KP7_WK1
Zna podstawowe programy do analizy danych internetowych. KP7_WK1
Posiada umiejętność zastosowania podstawowych metod analizy danych internetowych. KP7_UW12, KP7_UW15
Posiada umiejętność posługiwania się programami do analizy danych internetowych. KP7_UW11, KP7_UW12, KP7_UW15
Potrafi odpowiednio zorganizować pracę, aby rozwiązać proste problemy analizy danych internetowych. KP7_UW12, KP7_UW15, KP7_UU3, KP7_KR2
Systematycznie uzupełnia swoja wiedzę z zakresu analizy danych internetowych. KP7_KR1, KP7_UU2
Kreatywnie rozwiązuje problemy związane z analizą danych internetowych. KP7_UW11, KP7_UO4, KP7_KR2
Kryteria oceniania
Zgodnie z Regulaminem Studiów. Ogólna forma zaliczenia: egzamin z wykładu, zaliczenie na ocenę z laboratorium.
Literatura
Literatura podstawowa:
Kaushik A., Godzina dziennie z WebAnalytics, Helion, 2009.
Ash T., Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja, Helion, 2009.
Literatura uzupełniająca:
Zastrożna M., Google Analytics dla marketingowców, Helion, 2015.
Kaushik A., Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych. Helion, 2010.
Mullen J., Daniels D., Godzina dziennie z e-mail marketingiem. Helion, 2013.
McGovern G., Zabójczo skuteczne treści internetowe, Helion, 2009.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: