Reklama i public relations 520-KS1-2RPR
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: przedmiot obowiązkowy, Grupa zajęć_8a - przedmioty specjalizacyjne - media i komunikowanie,
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki społeczne, nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr 2 rok I stopnia, 4 semestr
Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów) - Brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć 15 godz. wykładu+15 godz. ćwiczeń
Metody dydaktyczne oraz ogólna forma zaliczenia przedmiotu - wykład, dyskusja w grupie, analiza ,case study, prezentacja, zaliczenie pisemne
Punkty ECTS: 2 ECTS
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach i ćwiczeniach – 30 godz.
Konsultacje –1 godz.
Przygotowanie do ćwiczeń - 9 godz.
Przygotowanie do zaliczenia – 10 godz.
Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
Liczba godzin: 50, Punkty ECTS:2
wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 31godz. 1,24 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
RPR_WK01- absolwent zna i rozumie zasady i narzędzia dotyczące prowadzenia działalności reklamowej w organizacji (KP6_WK1)
PRP_WK02 - absolwent- zna i rozumie zasady i narzędzia prowadzenia działalności PR w organizacji (KP6_WK1)
RPR_WK03 - absolwent zna i rozumie zmiany zachodzące w tych zasadach i narzędziach (KA6_WK1)
RPR_WK04 - absolwent wie i rozumie, w jaki sposób reklama i PR wpływają na ludzkie zachowania (KP6_WK1)
RPR_UW01 - student potrafi wyszukiwać i użytkować informacje na temat omawianych zagadnień związanych z działalnością reklamową i public relations w organizacji z wykorzystaniem różnych źródeł informacji (KA6_UW1)
RPR_ UW02 - student potrafi wyszukiwać i użytkować informacje na temat omawianych zagadnień związanych z działalnością reklamową i public relations w organizacji z wykorzystaniem technologii multimedialnych (KA6_UW6)
RPR_ UK01 - student potrafi przygotowywać wystąpienia ustne lub/i pisemne oraz prezentacje multimedialne na temat omawianych zagadnień związanych z działalnością reklamową i public relations w organizacji (KA6_UK4)
RPR_ KK01 - student jest gotów do analizy wybranych sytuacji i związanych z nimi problemów praktycznych dotyczących działalności reklamowej i public relations w organizacji oraz do formułowania propozycji ich rozwiązania (KA6_KK2)
RPR_ KO01 - student jest gotów do organizowania pracy własnej i pracy zespołowej, ma kompetencje do pracy w zespole (KA6_KO2)
Kryteria oceniania
Cały przedmiot kończy się zaliczeniem pisemnym . Aby przystąpić do zaliczenia przedmiotu należy uzyskać zaliczenie ćwiczeń.
Skala ocen zgodna z Regulaminem studiów UwB.
Literatura
Literatura podstawowa:
1. E.Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2017
2. G.Armstrong, P.Kotler, Marketing. Wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2015
Literatura dodatkowa:
1. D.Tworzydło, Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0, PWN, Warszawa2023
2. J.Barlik, Doskonałe Public Relations. Teorie,kontrowersje, debaty, Wyd. Poltext, Warszawa 2021
Uwagi
W cyklu 2023:
3 godz. wykładu w e-learningu, 2 godz. ćwiczeń w e-learningu |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: