Marketing partnerski 530-ZN1-2XMPA
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu Specjalnościowy; Moduł 5
Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki społeczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr: Studia pierwszego stopnia, rok II, semestr 4
Wymagania wstępne: Marketing
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 9 godz., ćwiczenia 9
- wykład w formie tradycyjnej angażujący słuchaczy do zadawania pytań i dzielenia się własnymi spostrzeżeniami w trakcie wykładu,
- ćwiczenia w formie tradycyjnej z wykorzystaniem analiz studiów przypadków, zadań grupowych, dyskusji w grupie, referaty/prezentacje Studentów,
Formy zaliczenia przedmiotu: wykład - egzamin, ćwiczenia - suma punktów uzyskanych z aktywności (analiz studiów przypadków, zadania grupowe, dyskusja w grupie, referaty/prezentacje )
Punkty ECTS 2
Bilans nakładu pracy studenta:
udział w wykładach: 9 h
przygotowanie do zaliczenia 7 h
udział w ćwiczeniach 9 h
przygotowanie prac pisemnych 10 h
udział w konsultacjach 5 h
studia literatury 10 h
Wskaźnik ilościowy:
Łączny nakład pracy studenta - 50 h w tym
- wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela akademickiego: 23 godzin, 0,92 ECTS
W cyklu 2023:
Profil studiów: Ogólnoakademicki Wskaźnik ilościowy: |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
MPA_WG01 Ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę
na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych w odniesieniu do marketingu partnerskiego (KA6_WG1) - egzamin
MPA_WK01 Student ma elementarną wiedzę o rodzajach relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, poznaje modele opisujące relacje partnerskie (KA6_WK4) - egzamin
MPA_UW01 Potrafi pozyskiwać dane do analizowania stosowanych przez podmioty gospodarcze programów lojalnościowych i tworzenia własnych propozycji w tym zakresie (KA6_UW2) - case study, prezentacja/projekt
MPA_UK01 Potrafi przygotować prezentacje multimedialne poświęcone zagadnieniom z zakresu marketingu partnerskiego, właściwie dobierając do tego materiały źródłowe (KA6_UK1) - case study, prezentacja/projekt
MPA_KK01 Jest przygotowany do udziału w opracowywaniu projektów z zakresu programów lojalnościowych (KA6_K01) - case study, projekt
Kryteria oceniania
Przedmiot kończy się zaliczeniem pisemnym. Zalicza uzyskanie 51% punktów możliwych do zdobycia. Aby przystąpić do egzaminu konieczne jest uzyskanie zaliczenia z ćwiczeń.
Ćwiczenia zaliczane są na podstawie punktów uzyskanych z przygotowanych projektów, zadań rozwiązanych w grupach i aktywności na zajęciach. Na zaliczenie ćwiczeń niezbędne jest uzyskanie 51 % punktów możliwych do zdobycia.
Literatura
1. M. J. Kowalska, Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych: narzędzia komunikacji o-line w kreowaniu relacji z klientami, PWE, Warszawa 2023.
2. D. Dziawgo, Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów: istota, ewolucja i wyzwania, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2021.
3.M.Tesławski, Lojalność konsumenta: jak budować trwałe relacje z klientem, Helion, Gliwice 2012
4.Zarządzanie wartością klienta: pomiar i strategie, (red.) B.Dobiegała-Korona, T.Doligalski Poltext, Warszawa 2010
4.E.Flejterska [et al.], Marketing partnerski: wybrane problemy, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008
5.P.Kwiatek, Programy lojalnościowe, Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków, 2007
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: