Marketing-przedmiot oferowany w języku angielskim 530-ZS1-1MAR#E
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: Przedmiot kierunkowy
Dziedzina nauki: Nauki społeczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr:Studia Erasmus
Wymagania wstępne: Podstawy marketingu
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 30 h, ćwiczenia 30 h.
Metody dydaktyczne: Wykład tradycyjny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań i dzielenia się własnymi spostrzeżeniami w trakcie wykładu.
Punkty ECTS: 6
Bilans nakładu pracy studenta :
- wykład 30 godz.
- przygotowanie do wykładu - 15 godz.
- studiowanie literatury - 26 godz.
- Udział w ćwiczeniach – 30 godz.
- Przygotowanie do ćwiczeń - 25 godz.
- udział w konsultacjach - 6 godz.
- przygotowanie do egzaminu - 16 godz.
- Udział w egzaminie – 2 godz.
ŁĄCZNY nakład pracy studenta w godz. 150
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin 68; punkty ECTS 2,72
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
1MAR#E_ WG1 - ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach działalności marketingowej
1MAR#E_ WK1 - ma podstawową wiedzę w zakresie zarządzania i marketingu
1MAR#E_ WK4 - posiada elementarną wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w zakresie marketingu i sprzedaży
1MAR#E_ WK5 - ma podstawową wiedzę o człowieku jako twórcy i uczestniku koncepcji marketingowych
1MAR#E_ WK7 - posiada wiedzę o zasadach funkcjonowania organizacji oraz procesach zmian zachodzących w ich strukturach w następstwie działań marketingowych
1MAR#E_ UW1 - potrafi prawidłowo analizować i interpretować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk marketingowych
1MAR#E_ UW2 - potrafi pozyskiwać dane do analizowania i prognozowania konkretnych procesów i zjawisk marketingowych
1MAR#E_ WG3 - potrafi wykorzystywać zdobytą wiedzę z zakresu nauk o marketingu
1MAR#E_ UW4 - wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu marketingu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów
1MAR#E_ UW5 - potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska marketingowe zachodzące w organizacji i jej otoczeniu
1MAR#E_ UK1 - potrafi przygotować prace pisemne i prezentacje multimedialne poświęcone konkretnemu zagadnieniu z zakresu marketingu
1MAR#E_ UK2 - potrafi przygotować wypowiedź ustną poświęconą konkretnemu zagadnieniu z zakresu marketingu
1MAR#E_ UO1 - potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
1MAR#E_ KK1 - ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę stałego uczenia się w zakresie zagadnień marketingowych
Kryteria oceniania
Formy zaliczenia przedmiotu:
Zaliczenie przedmiotu: Egzamin ustny
Zaliczenie ćwiczeń: Projekt zespołowy w formie studium przypadku w zakresie podstawowych zagadnień związanych z marketingiem w skali globalnej.
Literatura
Literatura podstawowa
S. Godin, This is marketing, Portfolio 2018.
Ph. Kotler, Marketing 4.0., John Wiley & Sons 2017.
P. Doyle, Marketing Management and Strategy, Pearson Education Limited 2006.
Literatura uzupełniająca
K. Szymańska, The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2022.
J. Cannon, Essentials of marketing, Pearson Education Limited 2006.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: