Techniki sprzedaży 530-ZS1-2STSP
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: 5b - Przedmiot specjalnościowy
Dziedzina: nauki społeczne; Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr: II rok/ trzeci semestr
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń.
Punkty ECTS: 2
Metody dydaktyczne:
- wykład i ćwiczenia
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach – 15 godz.
Udział w ćwiczeniach – 15 godz.
Przygotowanie do ćwiczeń– 8 godz.
Udział w konsultacjach – 2 godz.
Przygotowanie do zaliczenia końcowego – 7
godz.
Studiowanie literatury - 3
ŁĄCZNY nakład pracy studenta: 50 godzin
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela – 32 godz., 1,28 ECTS.
o charakterze praktycznym: 18 godz., 0,72 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
2STSP__ WG01 ma zawansowaną wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych (KA6_WG1)
2STSP__ WK02 posiada w zaawansowanym stopniu wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w skali krajowej, międzynarodowej, międzykulturowej (KA6_WK4)
2STSP__ UW1 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania złożonych i nietypowych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania (KA6_UW4)
2STSP__ UW2 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu (KA6_UW5)
2STSP__ U01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role (KA6_U01)
2STSP__ K01 wykazuje postawę kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej (KA6_K02)
Kryteria oceniania
Przedmiot kończy się egzaminem pisemnym w formie testu.. Aby przystąpić do egzaminu należy zdobyć zaliczenie z ćwiczeń.
Ćwiczenia : oceniana jest aktywność na zajęciach, poziom rozwiązywanych zadań i prezentacji, a także jakość realizowanych projektów.
Możliwa jest 1 nieobecność na zajęciach. Nieobecność na 40% zajęć kwalifikuje do niezaliczenia przedmiotu. Nieobecności należy
zaliczyć na konsultacjach.
Punktacja na zaliczenie wykładu i ćwiczeń:
91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra
81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus
71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra
61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus
51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna
Literatura
1. Ch.Futrell, Nowoczesne techniki sprzedaży, Oficyna a Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
2. Proces i techniki sprzedaży na rynku dóbr trwałych, (red.) H.Mruk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011.
3. R.Moulinier, Techniki sprzedaży, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
4. https://zarzgosp40.uwb.edu.pl
5. https://www.youtube.com/watch?v=X5w5bn6QkIs
6, https://www.youtube.com/watch?v=uWVNcnstQsQ
Literatura uzupełniająca:
4. Ch.Gardner, Sztuka sprzedaży, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2006.
5. E.Bendremer, Skuteczne techniki telemarketingu, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2005
6. M.Dixon, B.Adamson, The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation Penguin Books, New York 2011
W cyklu 2023:
Literatura podstawowa |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: