E-commerce 530-ZS1-3SECO
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu:Moduł specjalizacyjny_ 2 Zarządzanie sprzedażą;Grupa Zajęć_ 5b INSTRUMENTY SPRZEDAŻY (ZS)
Dziedzina nauk społecznych
Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Wymagania wstępne: znajomość zagadnień z technologii informacyjnej
Rok studiów/semestr: 3 rok/semestr 5
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: ćwiczenia 30 godzin
Metody dydaktyczne: Ćwiczenia angażujące studentów do pracy w formie prezentacji multimedialnych
Punkty ECTS: 2
Bilans nakładu pracy studenta Rodzaj aktywności studenta Liczba godzin
Udział w ćwiczeniach 30
Przygotowanie do zajęć (wykonanie prezentacji multimedialnej) 16
Udział w konsultacjach 4
Razem: 50
Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela Liczba godzin: 34 Punkty ECTS: 1,36
W cyklu 2023:
Profil studiów: ogólnoakademicki |
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
3SECO _W01 Student w zaawansowanym stopniu ma wiedzę dotyczącą narzędzi informatycznych gromadzenia, analizy i prezentacji danych z zagadnień zarządzania KA6_WK6
UMIEJĘTNOŚCI
3SECO _U01 Student potrafi wykorzystać zasoby baz danych pozyskiwanych z systemów informatycznych i sieci Internet i stosuje właściwe
techniki z wykorzystaniem właściwego oprogramowania KA6_UW2
3SECO _U02 Student potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności z zakresu nauk o zarządzaniu KA6_UU1
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
3SECO _K01 Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę stałego uczenia się, ze względu na dynamikę
procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych
KA6_KK1
Kryteria oceniania
- ćwiczenia angażujące studentów do pracy w formie prezentacji multimedialnych
Formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie na ocenę na podstawie wykonanej pracy w formie prezentacji multimedialnej
Literatura
LITERATURA PODSTAWOWA:
1. Ł. Siemieniuk, N. Siemieniuk, Funkcjonowanie e-commerce w Polsce, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022
2. P. Karwatka i in., Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
1. Dave Chaffey , Digital Business i E-Commerce Management, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016
2. L. Kępa, P. Tomasik, S. Dobrzyński, Bezpieczeństwo systemu e-commerce, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: