Promocja w handlu 530-ZS1-3SPWH
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: specjalizacyjny
Moduł: 5b
Rok studiów /semestr: Studia 1 stopnia, rok III, semestr 6
Wymagania wstępne: brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć wykład - 15 h, ćwiczenia - 30 h,
Metody dydaktyczne:
Wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, filmów i innych materiałów multimedialnych angażujący słuchaczy do zadawania pytań i dzielenia się własnymi spostrzeżeniami w trakcie wykładu,
ćwiczenia - prezentacje/projekty zespołowe, dyskusja, studium przypadku, zadania grupowe
Punkty ECTS 4
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach - 15 godz.
Przygotowanie się do zaliczenia wykładu - 15 godz.,
Udział w ćwiczeniach - 30 godz.
Przygotowanie się do ćwiczeń - 38 godz.
Konsultacje - 2 godz.
Wskaźniki ilościowe:
Punkty ECTS: 2
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - 47 godz. ECTS 1,88
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
3SPWH_WG1 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także
ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych KA6_WG1
3SPWH_WK4 posiada elementarną wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w skali krajowej, międzynarodowej,
międzykulturowej KA6_WK4
Umiejętności
3SPWH_UW4 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania
konkretnych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania KA6_UW4
3SPWH_UW5 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu KA6_UW5
3SPWH_U01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role KA6_U01
Kompetencje
3SPWH_K02 wykazuje postawę kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej
KA6_K02
Kryteria oceniania
Zaliczenie wykładu w formie pisemnej.
Skala ocen z zaliczenia ćwiczeń oraz zaliczenia wykładu odpowiada skali określonej w par. 23 Regulaminu studiów UwB.
Minimalny wymagany próg do zaliczenia przedmiotu/ćwiczeń wynosi 51% maksymalnej liczby punktów.
Warunkiem przystąpienia do zaliczenia wykładu jest zaliczenie ćwiczeń na ocenę pozytywną.
Literatura
1. M. Dołhasz, K. Sanak-Kosmowska, Komunikacja rynkowa: podstawy teoretyczne i ćwiczenia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2019.
2. G. Hajduk, Zarządzanie komunikacją marketingową: integracja, nowe media, outsourcing, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2019.
3. M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku, "Studia Ekonomiczne: zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach" 2016 Nr 261, s. 86-99.
4. Komunikacja marketingowa, red. A. Bajdak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013.
5. J. W. Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013.
6. M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2012.
7. Komunikacja rynkowa, red B. Pilarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011.
8. Marketing w handlu, red. G. Rosa, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: