Marketing na rynkach zagranicznych 530-ZS1-3XMRZ
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: specjalizacyjny
Moduł: M_5a
Rok studiów /semestr: Studia pierwszego stopnia, rok III, semestr V
Wymagania wstępne: brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć wykład - 15 h
ćwiczenia -15 h
Wykład - metody: wykład tradycyjny z prezentacją multimedialną angażujący studentów do zadawania pytań
Ćwiczenia- metody: projekty zespołowe, analiza przypadku, dyskusja
Bilans nakładu pracy studenta:
Udział w wykładach – 15 godz.
Udział w ćwiczeniach – 15 godz.
Przygotowanie do ćwiczeń – 10 godz.
Udział w konsultacjach – 2 godz.
Przygotowanie do zaliczenia wykładu – 8 godz.
ŁĄCZNY nakład pracy studenta: 50 godzin
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela – 32 godz., 1,28 ECTS.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Tryb prowadzenia przedmiotu
Efekty kształcenia
3XMRZ_WK1 ma podstawową wiedzę w zakresie działań marketingowych podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych (KA6_WK4)
3XMRZ_UK1 potrafi przygotować prezentacje multimedialne poświęcone konkretnemu zagadnieniu z zakresu marketingu na rynkach zagranicznych, właściwie dobierając i weryfikując materiały źródłowe do przygotowywania prac i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów (KA6_UK1)
3XMRZ_UU1 potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności (KA6_UU1)
Kryteria oceniania
Metody: wykład tradycyjny z prezentacją multimedialną angażujący studentów do zadawania pytań. Zaliczenie wykładu w formie pisemnej. Zalicza min.
51% punktów możliwych do zdobycia
Ćwiczenia- metody: projekty zespołowe, analiza przypadku, dyskusja, prezentacja multimedialna. Zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia ze wszystkich aktywności na zajęciach (projekty zespołowe, prezentacja multimedialna w grupie, analiza przypadku, dyskusja).
Punktacja na zaliczenia:
91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra
81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus
71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra
61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus
51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna
Literatura
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
W. Grzegorczyk, Marketing na rynkach międzynarodowych: badania, decyzje, organizacja, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2020
Rakesh M. J., International marketing, University Press, Oxford 2014.
W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011
A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
W. Patrzałek., Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2010.
Horská E., International marketing, Wydawnictwo Episteme, Kraków 2014.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: