Digital marketing 530-ZS2-2XDIM
Profil studiów: Ogólnoakademicki
Forma studiów: Stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: Specjalnościowy; Moduł 4
Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki społeczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości
Rok studiów/semestr: Studia drugiego stopnia, rok II, semestr 4
Wymagania wstępne: Brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 15 godz. Ćwiczenia 15 godz.
Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, prezentacje multimedialne, ćwiczenia grupowe, studia przypadków, dyskusja problemowa
Formy zaliczenia przedmiotu: projekt multimedialny, realizacja zadań na ćwiczeniach
Punkty ECTS 3
Bilans nakładu pracy studenta
- udział w wykładach 15
- studia literaturowe 18
- przygotowanie projektu końcowego 10
- udział w ćwiczeniach 15
- przygotowanie do ćwiczeń 9
- udział w konsultacjach 8
Wskaźniki ilościowe
Nakład pracy studenta związany z zajęciami :
- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: liczba godzin 38 punkty ECTS 1,52
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
2XDIM_W01 ma pogłębioną wiedzę o normach i regułach społecznych w odniesieniu do środowiska cyfrowego i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania KA7_WG7
2XDIM_W01 ma pogłębioną wiedzę na temat powstawania przemian zachodzących w organizacji i jej otoczeniu, zwłaszcza technologicznym i wirtualnym, zna prawidłowości rządzące tymi przemianami KA7_WG8
2XDIM_W01 potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska społeczne i relacje między nimi w zakresie marketingu cyfrowego KA7_UW1
2XDIM_U01 potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na temat przyczyny i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz stawiać proste hipotezy badawcze, w zakresie marketingu cyfrowego i je weryfikować KA7_UW3
2XDIM_K01 jest przygotowany do udziału w opracowywaniu kampanii marketingu cyfrowego oraz potrafi przewidywać wielokierunkowe skutki takiej aktywności KA7_K02
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne:
- wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, angażujący słuchaczy do zadawania pytań i dzielenia się własnymi spostrzeżeniami w trakcie wykładu, projekt multimedialny
Formy zaliczenia przedmiotu:
Egzamin - projekt praktycznej kampanii marketingu cyfrowego
- zaliczenie na ocenę na podstawie punktacji uzyskanej na ćwiczeniach
Literatura
Podstawowa:
E-marketing, (red.) G.Mazurek i in., Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2022
Kotler, Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 5.0, MT Biznes, Warszawa 2021
Mazurek G., Transformacja cyfrowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2019
Skinner Ch., Cyfrowi ludzie, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2018
Kotler, Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0, MT Biznes, Warszawa 2017
Pomocnicza:
Łaszkiewicz A., Influencer Marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022.
Pispers R., Rode J., Fischer B., Neuromarketing w Internecie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2021
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań / redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra. Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2021
Marketing mobilny, (red. nauk.) Agnieszka Dejnaka, Difin, Warszawa 2019
Stawarz B., Content marketing i social media, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018
Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2017
Ryan D., Calvin J., Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: