Przedmiot do wyboru 11 - Ekomarketing 320-ES1-2PDW11A
Kierunek studiów: ekobiznes
Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne
Rodzaj przedmiotu: przedmiot do wyboru
Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu
Rok studiów/semestr: rok II, semestr 4
Wymagania wstępne: brak
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: wykład 15 godz., ćwiczenia 15 godz.
Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, dyskusje problemowe, zadania zespołowe, praca projektowa
Formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie pisemne, prezentacje zespołowe, projekt marketingowy
Punkty ECTS 2
Bilans nakładu pracy studenta i wskaźniki ilościowe:
Ogólny nakład pracy studenta związany z zajęciami: 50 godz.
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 32 godz., w tym:
1) udział w wykładach: 15 godz.
2) udział w zajęciach pozawykładowych: 15 godz.
3) udział w konsultacjach/zaliczeniach/egzaminie: 2 godz. (zaliczenie pisemne 1 godz., konsultacje 1 godz.)
Praca własna studenta (przygotowanie się do zajęć/zaliczeń/praca projektowa): 18 godz.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
- student zna i rozumie narzędzia matematycznego i informatycznego opisu oraz statystycznej interpretacji zjawisk przyrodniczych a także zjawisk społeczno-gospodarczych KA6_WG3
- student zna i rozumie możliwości praktycznych zastosowań wiedzy biologicznej w życiu społeczno-gospodarczym oraz formy rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości KA6_WG4
- student zna i rozumie podstawowe uwarunkowania etyczne i prawne związane z działalnością zawodową oraz gospodarczą i wdrożeniową KA6_WK4
- student potrafi analizować zjawiska i procesy przyrodnicze oraz analizować i prognozować procesy i zjawiska gospodarcze z wykorzystaniem odpowiednich metod i narzędzi KA6_UW1
- student jest gotów do udziału w opracowywaniu projektów oraz potrafi przewidywać wielokierunkowe skutki takiej aktywności KA6_KO3
Kryteria oceniania
Zaliczenie wykładów - test pisemny.
Zaliczenie ćwiczeń na podstawie prac zespołowych i prezentacji projektowej.
Kryteria oceny pisemnych prac zaliczeniowych zgodnie z kryteriami określonymi w §23 ust. 6 Regulaminu Studiów Uniwersytetu w
Białymstoku przyjętego Uchwałą nr 2527 Senatu Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 26 czerwca 2019 roku.
Literatura
Marketing ekologiczny, red. S. Zaremba, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2004
G.Amstrong, P.Kotler, Marketing. Wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: